رنگ کابینت نئوکلاسیک

  • کابینت‌ نئوکلاسیک، جزء سبک های مدرن و خلاقانه است که جلوه ای چشمگیر برای فضای آشپزخانه ایجاد می کند. از نام این سبک می توان حدس زد که طراحی این نوع کابینت ها، ترکیبی از روش های مدرن و کلاسیک است. ترکیب طراحی کابینت های مدرن و کلاسیک باعث ایجاد زیبایی بی انتها در محیط آشپزخانه می شود. رنگ کابینت نئوکلاسیک به خریدار کمک می کند، تا کابینت هایی متناسب با دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کند.

    یکی از چالش هایی که اغلب افراد در موقع خرید کابینت نئوکلاسیک با آن روبرو هستند، انتخاب رنگ مناسب است. تصمیمات صحیح در زمینه انتخاب رنگ، زیبایی و هماهنگی را در طراحی داخلی فضای آشپزخانه، تضمین می کند. از پر‌طرفدارترین رنگ های کابینت نئوکلاسیک می توان به قهوه ای، سفید و خاکستری اشاره کرد.

    کابینت آشپزخانه سبک نئوکلاسیک
    آشنایی با کابینت سبک نئوکلاسیک

    کابینت سبک نئوکلاسیک

    کابینت سبک نئوکلاسیک نوعی طراحی داخلی است که از ترکیب عناصر کلاسیک و نئو (جدید) برای فضای آشپزخانه الهام گرفته است. این سبک طراحی، جذابیت و زیبایی کلاسیک را با خطوط ساده و انعطاف پذیر سبک مدرن ترکیب می کند. از ویژگی های مطرح این سبک، بکارگیری چوب با کیفیت، بهینه سازی فضای آشپزخانه، استفاده از رنگ کابینت نئوکلاسیک، معماری و نمای برجسته است.

    منظور از کابینت نئوکلاسیک آشپزخانه، نوعی طراحی بی همتا و فوق العاده است که ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک است.  این سبک بهترین انتخاب برای زمانی است که کاربر نیاز به تجربه همزمان احساس راحتی، لوکس بودن و زیبایی را دارد. ترکیب خطوط کلاسیک با اشاره به مدرنیته بودن می تواند جلوه ای مسحور کننده برای آشپزخانه ایجاد کند.

    بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک

    در سبک نئوکلاسیک نیز مانند سایر سبک ها، همخوانی داشتن رنگ با سایر اجزاء دکوراسیون اهمیت بالایی دارد. در انتخاب رنگ کابینت عوامل مختلفی نقش دارند که سلیقه مشتری جزء مهمترین عوامل به شمار می آید. برخی از رنگ ها در این سبک از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند که شامل قهوه ای چوبی، ممبران رنگ چوب، کرم و سفید است.

    1 – کابینت نئوکلاسیک قهوه‌ای چوبی

    کابینت نئوکلاسیک قهوه ای چوبی جزء بهترین رنگ های کابینت، در سبک نئوکلاسیک است که ظاهری گرم و باشکوه برای فضا ایجاد می کند. این رنگ معمولا جزء طیف رنگی قهوه ای، با درصد مشکی بیشتر است که باعث ایجاد جلوه ای مجلل برای کابینت ها می شود. رنگ قهوه ای‌ را می توانید در کنار رنگ های بژ، کرم، سفید و طلایی بکار ببرید.

    قهوه ای در رنگ بندی کابینت های نئوکلاسیک
    قیمت کابینت نئوکلاسیک به متریال استفاده شده در آن دارد

    2 – کابینت نئوکلاسیک ممبران رنگ چوب

     در رنگ کابینت نئوکلاسیک، ممبران رنگ چوب جزء بهترین رنگ ها به حساب می آید که از محبوبیت بالایی برخوردار است. ممبران یک نوع مواد پوششی است که به صورت لایه ای روی سطح چوب به کار می رود تا ظاهری زیبا و مقاوم ایجاد کند. این رنگ به دلیل ایجاد طرح ها و رنگ های چوب طبیعی، ظاهری مشابه با چوب واقعی ایجاد می کند.

    3 – کابینت نئوکلاسیک کرم یا شیری

    کابینت نئوکلاسیک کرم یا شیری به دلیل ایجاد ظاهری گرم و طبیعی نسبت به رنگ های سفید، بیشتر طرفدار دارد. از مزایای بکارگیری رنگ کرم می توان به ظاهر رمانتیک، هماهنگی با سبک نئوکلاسیک، تنوع در طراحی و کنتراست با دیگر رنگ ها را بیان کرد.

    4 – کابینت نئوکلاسیک سفید

    در رنگ بندی کابینت در سبک های مختلف، سفید جزء رنگ های پرطرفدار است که قابلیت ترکیب با رنگ های مختلف را برای مشتری فراهم می کند. کابینت نئوکلاسیک سفید صدفی دارای کمی رنگ نقره ای و لئونی است و در ایجاد جلوه ای مخصوص برای فضا نقش دارد. از مزایای بکارگیری این رنگ می توان به ظاهری ساده و شیک، ایجاد فضای بزرگتر، فراهم کردن آرامش در فضا و ترکیب آسان با سایر رنگ ها را بیان کرد.

    5 – کابینت نئوکلاسیک سفید صدفی

    در طراحی داخلی مدرن، استفاده از کابینت‌های نئوکلاسیک سفید صدفی به عنوان یک انتخاب محبوب و شیک مطرح است. این نوع کابینت‌ها، که از ویژگی‌های زیباشناختی دوره نئوکلاسیکیم الهام گرفته‌اند، با رنگ سفید صدفی خود نه تنها فضایی روشن و باز را به ارمغان می‌آورند، بلکه حسی از ظرافت و لطافت را نیز به فضای آشپزخانه می‌افزایند.

    رنگ سفید صدفی، با ظرافت خاص خود، علاوه بر ایجاد حس فضایی بزرگتر، نور را در فضا منعکس کرده و باعث می‌شود که آشپزخانه‌ای روشن‌تر و دعوت‌کننده‌تر به نظر برسد. این رنگ، همچنین، با انواع رنگ‌ها و متریال‌های دیگر به خوبی هماهنگ می‌شود و امکان سازگاری با سبک‌های مختلف دکوراسیون را فراهم می‌آورد.

    کابینت‌های نئوکلاسیک معمولاً با جزئیات ظریف و متنوعی همراه هستند، از جمله نقوش حکاکی شده، ستون‌های کوچک و قرنیزهای پیچیده که همگی باعث ایجاد جلوه‌ای سنتی و در عین حال مدرن می‌شوند. استفاده از این نوع کابینت‌ها در آشپزخانه، به شما این امکان را می‌دهد که فضایی کلاسیک و در عین حال کاربردی داشته باشید که به راحتی می‌توانید در آن زمان بگذرانید و از آشپزی لذت ببرید.

    به طور خلاصه، کابینت‌های نئوکلاسیک سفید صدفی، با تلفیق زیبایی‌شناختی سنتی و امکانات مدرن، انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال ایجاد فضایی روشن، دلباز و در عین حال لوکس در آشپزخانه خود هستند.

    کابینت قهوه ای نئوکلاسیک شیک و منحصر به فرد
    بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک کدام است؟

    انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک

    انتخاب رنگ کابینت نئوکلاسیک جزء سخت ترین مراحل پیش روی مشتریان است، زیرا به عوامل مختلفی بستگی دارد.

    1 – متراژ آشپزخانه

    در انتخاب رنگ کابینت در سبک نئوکلاسیک، متراژ آشپزخانه جزء فاکتورهای ضروری است که باید به آن توجه کنید. برای آشپزخانه های کوچک بهتر است رنگ های روشن را برای کابینت ها انتخاب کنید تا فضا بازتر و بزرگتر به نظر برسد. استفاده از رنگ های ترکیبی روشن و تیره نیز می تواند در افزایش جذابیت، موثر باشد.

    بکارگیری رنگ های گرم مثل قهوه ای، کرم، طلایی و بنفش تیره برای آشپزخانه هایی با متراژ بیشتر، گزینه مناسبی است.

    2 – نور آشپزخانه

    ‌نور آشپزخانه یکی دیگر از پارامترهای مهمی است که در انتخاب رنگ در سبک نئوکلاسیک نقش دارد. نور مناسب نه تنها برای‌ تهیه غذا مهم است بلکه تاثیر زیادی بر ظاهر آشپزخانه دارد. در نظر گرفتن نور به شما امکان می دهد، رنگ های مناسب انتخاب کنید و فضایی هماهنگ با سبک نئوکلاسیک خلق کنید. برای تامین ‌نور آشپزخانه از نور طبیعی (پنجره در آشپزخانه) یا روشنایی مصنوعی بهره می گیرند. انتخاب رنگ های روشن مثل سفید، طوسی روشن و کرم برای دیوارها و کابینت ها می تواند بهتر نور را منعکس کند.

    3 – توجه به رنگ دکوراسیون

    فاکتور مهم دیگری که در انتخاب رنگ کابینت نئوکلاسیک، نقش دارد، توجه به رنگ سایر اجزاء موجود در دکوراسیون آشپزخانه است. از نکات مهم در انتخاب رنگ دکوراسیون، می توان، هماهنگی با سبک نئوکلاسیک، بکارگیری رنگ های طبیعی و گرم، ایجاد کنتراست جزئیات و استفاده از الگوها و طرح ها را بیان کرد.

     

    کابینت نئوکلاسیک کرم با زیبایی بی همتا
    عوامل موثر در انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک

    قیمت کابینت نئوکلاسیک

    یکی از دل نگرانی های اصلی متقاضیان، هنگام انتخاب رنگ کابینت نئوکلاسیک، قیمت محصول است. با توجه به مطالبی که ارائه شد این موضوع برداشت می شود که نئوکلاسیک یک سبک است و قیمت کابینت های آن بستگی به متریال استفاده شده در آن دارد. در این سبک از متریالی مانند ممبران (وکیوم)، پولیشی (انزو)، ام دی اف خام با رنگ پلی اورتان، چوبی-روکش دار و تمام چوب استفاده می شود. به طور کلی قیمت این نوع کابینت، با توجه به متریال استفاده شده، در رنج 7 تا 25 میلیون تومان قرار دارد.

    live-chat-web-support-svgrepo-com

    با ما در ارتباط باشید

    همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

    نتیجه گیری

    در این مقاله پیرامون رنگ کابینت نئوکلاسیک سخن گفتیم. این استایل معماری به دلیل زیبایی، سادگی و لوکس بودن، علاقه مندان زیادی در بین عموم پیدا کرده است. در انتخاب رنگ کابینت باید به فاکتورهایی مانند متراژ آشپزخانه، نور و سایر اجزاء دکوراسیون دقت کنید. از محبوب ترین رنگ های سبک نئوکلاسیک، می توان به قهوه ای چوبی، ممبران رنگ چوب، شیری و سفید اشاره کرد.

    دیاکو دیزاین

    سوالات متداول

    1 – چرا کابینت‌های نئوکلاسیک بهترین انتخاب برای آشپزخانه‌های لوکس است؟

    کابینت‌های نئوکلاسیک به دلیل ترکیب خطوط کلاسیک با اشاره به مدرنیته، این امکان را فراهم می‌کنند که در یک فضا همزمان احساس راحتی، لوکس بودن و زیبایی را به تجربه کنید. این سبک از کابینت با استفاده از عناصر کلاسیک و نئوکلاسیک، ظاهری مجلل و گرم را ایجاد می‌کند و در عین حال خطوط ساده و انعطاف‌پذیر مدرن را حفظ می‌کند.

    2 – چه عواملی در انتخاب رنگ برای کابینت‌های نئوکلاسیک در آشپزخانه تأثیر دارند؟

    در انتخاب رنگ برای کابینت‌های نئوکلاسیک، عواملی مانند متراژ آشپزخانه، نور موجود، دکوراسیون کلی فضا و هماهنگی با سبک نئوکلاسیک نقش مهمی دارند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    3 کامنت

    • چقدر کابینت‌های نئوکلاسیک زیبا و شیک هستند! آیا این کابینت ها با سلیقه‌ی مدرن و امروزی هماهنگ هستن؟

      • سلام. بله، کابینت نئوکلاسیک با ترکیبی از طراحی‌های کلاسیک و جزئیات مدرن، قابلیت تطبیق با هر دکوراسیونی را دارد. این امکان را فراهم می‌کند که در داخل فضاهای مدرن یا کلاسیک، زیبایی و شکوه را به همراه داشته باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *