کابینت سوپر مات

  • افرادی که قصد خرید کابینت دارند با انواع و اقسام مختلفی از این محصولات مواجه می شوند و نمی دانند که چه نوع کابینتی برای آن ها مناسب است. اگر به دنبال کابینت های با کیفیت، زیبا و قیمت مناسب هستید بی شک کابینت سوپر مات می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. این کابینت ها علاوه بر زیبایی فوق العاده ای که دارند، بسیار کاربردی هستند و شما می توانید در محیط های مختلف خانه خود، به خصوص در آشپزخانه از این نوع کابینت های گلاس استفاده کنید.

    کابینت سوپر مات از چه متریالی ساخته شده است؟

    کابینت سوپر مات از MDF خام ساخته می شود و روی آن را با یک روکش مات در طرح ها و رنگ های مختلف پوشش می دهند. در واقع برای ساخت این نوع کابینت ها از ملامین استفاده می کنند. در فرایند تولید کابینت سوپر مات در ابتدا بر دو سمت کابینت، ملامین کشیده شده و سپس روی آن با لایه نازک پلی استر پوشانده می شود. استفاده از لایه پلی استری باعث می شود تا مقاومت کابینت ها در برابر عوامل مخرب افزایش یافته و ویژگی ‌های منحصر به فردی را برای کابینت به ارمغان می آورد.

    کابینت گلاس مات
    کابینت گلاس مات از چه متریالی ساخته شده است

    ظاهر و ویژگی‌های کابینت سوپر مات

    کابینت سوپر مات دارای مشخصات و ویژگی های بسیار جذاب و منحصر به فرد هستند که باعث می شود هر فردی با هر سلیقه ای که دارد مجذوب آن ها شود. در ادامه قصد داریم بارز ترین مشخصات ظاهری کابینت سوپر مات را به طور کامل تری برای شما توضیح دهیم.

    ظاهر شیک و مدرن

    کابینت سوپر مات، چشم انداز بسیار زیبایی داشته و فضا محیط را به شکل قابل توجه لوکس و شیک نشان می دهد. کابینت های گلاس از نظر شکل و ظاهر منحصر به فرد بوده و شما نمی توانید زیبایی آن ها را در سایر کابینت ها پیدا کنید.

    صافی و یکنواختی سطح

    سطح کابینت سوپر مات صاف، یکنواخت و بدون هیچ گونه برآمدگی یا تو زندگی است. این ویژگی باعث می شود تا کابینت های تولید شده بسیار زیبا تر و شیک تر دیده شوند و شما حین استفاده از آن ها احساس بسیار بهتری داشته باشید. همچنین سطح صاف و یکنواخت کابینت سوپر مات باعث می شود تا رنگ و طرح این کابینت ها بیشتر و بهتر خود را نشان دهند. اگر به دنبال کابینت هایی هستید که در عین سادگی بسیار شیک و دل ربا باشند، بی شک کابینت سوپر مات یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود.

    مقاومت در برابر خط و خش

    کابینت های گلاس مات مقاومت بسیار خوبی در برابر خط و خش دارند و به راحتی خراش بر نمی دارند. این ویژگی باعث می شود تا بعد از گذشت چندین سال شکل و ظاهر آن ها به خوبی مانند روز اولشان باشد و هیچ آسیبی نبینند. اگر دوست دارید کابینت هایی که خریداری می کنید تا سال های طولانی، مانند روز اولشان زیبا و جذاب و بدون هیچ گونه خط و خراشی باشند، کابینت های گلاس مات می توانند انتظارات شما را تا حد بسیار زیادی بر آورد کنند.

    انتخاب رنگ ‌های متنوع

    از دیگر ویژگی های بسیار خوب در بهترین مارک های گلاس کابینت، تنوع بالا در انتخاب رنگ ها است. این ویژگی باعث می شود تا شما بتوانید با توجه سلیقه و دکوراسیون داخلی خانه خود، یک رنگ مناسب را انتخاب کنید. به غیر از تنوع رنگی بسیار بالای کابینت سوپر مات، این محصولات رنگ بندی بسیار جذابی دارند و هر رنگی از این کابینت ها انتخاب کنید، به طور منحصر به فردی زیبا و جذاب هستند.

    فرقی ندارد که به دنبال کابینت هایی با رنگ تیره باشید یا کابینت های روشن را ترجیح دهید، به هر حال می توانید طیف رنگی مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید. شایان ذکر است که مات بودن این نوع از کابینت ها باعث شده است که رنگ آن ها بسیار زیبا تر و جذاب تر شود.

    فردی در حال رنگ کردن کابینت
    کابینت های گلاس مات در برابر خط و خش مقاوم هستند

    کاربرد های کابینت سوپر مات

    کابینت سوپر مات در محیط های مختلفی از خانه ها قابل استفاده است. این ویژگی باعث می شود تا افراد بتوانند با توجه به نیاز خود در بخش های مختلفی از خانه شان از کابینت های گلاس مات استفاده کنند. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با کاربرد های این نوع از کابینت ها برای شما ارائه داده ایم.

    آشپزخانه

    آشپزخانه ها یکی از بهترین محیط های یک خانه هستند که در آن ها می توان از کابینت سوپر مات استفاده کرد. این کابینت ها به دلیل جا دار بودن، کارایی بسیار بالایی در آشپزخانه ها دارند و شما می توانید تمام ابزار آشپزی، ظرف و ظروف و … خود را در داخل آن ها نگه داری کنید. علاوه بر کارایی بسیار بالای کابینت های گلاس مات، این محصولات کیفیت بسیار بالایی نیز داشته و در مقابل حرارت، پاچش روغن، خراش و … آسیب نمی بینند. از این رو برای استفاده در آشپزخانه ها بسیار مناسب اند.

    شایان ذکر است که رنگ مات این نوع از کابینت ها در کنار طراحی زیبا و ساده ای که دارند، باعث می شود حال و هوای آشپزخانه شما بسیار شیک و مدرن شود. شما می توانید در انواع آشپزخانه ها با هر ابعاد و اندازه ای که داشتند از کابینت های گلاس مات استفاده کنید.

    آشپزخانه با کابینت طوسی
    کابینت گلاس مات برای آشپزخانه

    حمام

    به دلیل مقاومت نسبتا خوب کابینت های گلاس مات در برابر نفوذ آب، شما می توانید از این محصولات در سرویس های بهداشتی خود استفاده کنید. از آن جایی که حمام ها در ابعاد کوچکی ساخته می شوند، نگه داری حوله، محصولات آرایشی و بهداشتی و … در آن محیط کار سختی است و باعث کم تر شدن فضای مفید سرویس بهداشتی می شود. کابینت های گلاس مات در ابعاد و اندازه های کوچک و متناسب با ابعاد سرویس بهداشتی شما ساخته می شوند تا بتوانید همه وسیله های سرویس بهداشتی را در داخل آن ها قرار دهید.

    استفاده از کابینت گلاس مات در سرویس های بهداشتی، علاوه بر ایجاد یک فضا شیک و زیبا، باعث می شود تا شما فضای بیشتری در اختیار داشته باشید.

    اتاق خواب

    به دلیل ظاهر ساده و بسیار زیبای کابینت سوپر مات، از آن در اتاق خواب ها هم استفاده می شود. امروزه استفاده از کابینت در اتاق خواب ها برای نگه داشتن پوشاک و سایر وسیله ها، بسیار رایج شده است. شما می توانید با خرید و نصب کابینت های گلاس مات در اتاق خواب خود، علاوه بر برخورداری از یک جا مناسب برای قرار دادن اشیا خود، زیبایی و چشم نوازی اتاق خوابتان را دو چندان کنید.

    کمد دیواری اتاق خواب
    کابینت های گلاس مات قابل استفاده برای اتاق خواب

    مزایا و معایب کابینت سوپر مات

    هر نوع از کابینتی دارای مزایا و معایب منحصر به فرد است. کابینت گلاس مات نیز از این موضوع مستثنا نبوده و مزایا و معایب خاص خود را دارد. از این رو لازم است تا با مزایا و معایب این محصول به طور کامل آشنا شوید.

    مزایا

    از جمله مزایا کابینت گلاس مات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • ظاهری شیک و مدرن
    • مقاومت در برابر خط و خش
    • مقاوم در برابر نفوذ آب
    • تنوع بسیار بالا
    • عدم خستگی چشم و دل زدگی
    • مقاومت در برابر اثر انگشت و لکه
    • شرایط نگهداری بسیار آسان
    • طول عمر بالا کابینت
    • تمیز کاری بسیار راحت

    شما نیز با خرید و استفاده از این نوع کابینت ها می توانید از تمام مزایا و ویژگی هایی که در این بخش ذکر کردیم، بهره مند شوید.

    معایب

    کابینت سوپر مات در کنار تمام نکات مثبت و مزایایی که دارد، از معایبی نیز برخوردار است. برای شناخت کامل و درست یک محصول حتما لازم است تا در کنار مزایا آن به بررسی عیب هایش پرداخت. از این رو در این بخش مهم ترین معایب کابینت های گلاس مات را برای شما ذکر کرده ایم.

    • کابینت های گلاس مات نور را تابش نمی دهند از این رو اگر در یک محیط از این کابینت ها استفاده کردید، بایستی نور بیشتری را در فضا ایجاد کنید.
    • این نوع از کابینت ها به تابش مستقیم نور خورشید حساس بوده و اگر در معرض آن قرار بگیرند، تغییر رنگ می دهند.
    • در برابر روغن و غذا مقاومت خوبی ندارند و لکه غذا را به خوبی نشان می دهند.

      فردی در حال تمیز کردن درب کابینت
      نکاتی برای تمیزکاری و نظافت کابینت های گلاس مات

    نکات تمیزکاری و نگهداری

    روش های مختلفی برای لکه گیری و تمیز کردن کابینت سوپر مات وجود دارد. در ادامه مهم ترین نکات تمیزکاری و نگهداری را برایتان توضیح داده ایم.

    • برای تمیز کاری روتین می توانید از یک دستمال مرطوب یا دستمال مخصوص پرز گیری استفاده کنید.
    • اگر می خواهید لکه های غذا را از سطوح کابینت پاک کنید، می توانید از مایع ظرفشویی یا اسپری های مخصوص تمیز کردن سطوح کابینت استفاده کنید.
    • کابینت های گلاس مات مقاومت خوبی در مقابل مواد شیمیایی دارند و شما می توانید از پاک کننده های مخصوص برای انجام تمیز کاری سطوح کابینت استفاده کنید.
    live-chat-web-support-svgrepo-com

    با ما در ارتباط باشید

    همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

    نتیجه‌گیری

    کابینت سوپر مات یکی از انواع کابینت های گلاس مات است که به دلیل ظاهر بسیار شیک و زیبایی که دارد می توانید در محیط های مختلف خانه خود به خصوص در آشپزخانه از آن استفاده کنید. این کابینت ها مزایا و معایب مختلفی دارند از این رو بهتر است قبل از اقدام به خرید آن ها حتما در مورد مشخصات و ویژگی هایی که دارند به خوبی تحقیق کنید تا محصول خریداری شده بتواند انتظارات شما را به طور کامل بر آورد کند.

    دیاکو دیزاین

    سوالات متداول

    کابینت سوپر مات از چه متریالی ساخته شده است؟

    کابینت گلاس مات از MDF خام ساخته شده و با روکش مات ملامین پوشش داده می‌شود.

    چه ویژگی‌هایی در کابینت سوپر مات مشاهده می‌شود؟

    ویژگی‌های کابینت های گلاس مدل مات شامل ظاهر مدرن، سطح صاف و مقاوم در برابر خط و خش، انتخاب رنگ‌های متنوع و کاربرد در آشپزخانه، حمام و اتاق خواب است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    2 کامنت

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *