کابینت-لوکس

  • کابینت های آشپزخانه نقطه کانونی در طراحی هستند که بهتر است لوکس و با کیفیت باشند تا فضای آشپزخانه را متحول کنند. یکی از دلایل اصلی طراحی کابینت ‌لوکس توسط کارشناسان، نظم بخشیدن به آشپزخانه و نگهداری وسایل روزمره است.

    کابینت های سفارشی و لاکچری ساخته شده توسط طراحان ماهر می توانند باعث ایجاد آرامش و شادابی در محیط آشپزخانه شوند. این لوازم پرکاربرد در نمونه و سبک های مختلف طراحی و تولید می شوند. در این مقاله تصمیم داریم مبحثی تکمیلی پیرامون کابینت لوکس، سبک های آن و نکات مهم هنگام انتخاب این محصول ارائه دهیم.

    کابینت لاکچری آشپزخانه
    هرآنچه درباره کابینت لوکس باید بدانید.

     کابینت ‌لوکس یا لاکچری چیست؟

    به طور کلی منظور از کابینت ‌لوکس، کابینت هایی است که با استفاده از مواد با کیفیت و طراحی خاص با جلوه ای فوق العاده ساخته می شوند. کابینت های مورد نظر معمولا از بهترین متریال ساخته می شوند و دارای سادگی، ظرافت و جزئیات بیشتر هستند. لازم به ذکر است که کلمه لوکس ممکن است در نظر هر شخصی تعبیری متفاوت داشته باشد. در نتیجه، تعریف دقیق و کامل کابینت لوکس نیازمند مشخص کردن اولویت ها و نیازهای شخصی هر فرد است.

    live-chat-web-support-svgrepo-com

    با ما در ارتباط باشید

    همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

    چه متریالی در ساخت کابینت لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

    جالب است بدانید کابینت های لاکچری با استفاده از متریال مختلف تولید می شوند که تعیین کننده دوام و ظاهر محصول است. ساخت کابینت با استفاده از مواد با کیفیت، راحتی در تمیز کردن و صرفه جویی در زمان را برای خریدار فراهم می کند. در این بخش از مقاله تصمیم داریم بهترین متریال برای ساخت کابینت ‌لوکس را بیان کنیم که در دوام و کیفیت محصول نقش دارد.

    چوب

    یکی از متریال پرکاربرد و پرطرفدار در ساخت کابینت لوکس آشپزخانه، چوب است. برای ساخت کابینت معمولا از چوب های مختلف استفاده می شود. از جمله چوب هایی که در ساخت کابینت بکار می روند، می توان به چوب طبیعی سخت (بلوط، کاج، گردو، چنار) و نرم ( صنوبر، سرو، ساج)، MDF و غیره اشاره کرد.

    کابینت نئوکلاسیک با روکش چوب
    چوب مهم ترین متریال در ساخت کابینت لوکس

    روکش چوب

    منظور از روکش چوب کابینت، ورق نازکی از جنس چوب است که جزء بی نظیرترین تکنیک ها برای محافظت و ایجاد جلوه ای چشمگیر در کابینت است. از مزایای بکارگیری روکش چوب در کابینت ‌لوکس می توان، زیبایی، ایجاد تنوع در رنگ، یکنواخت بودن، مقاومت بالا، سهولت نصب و تعویض را بیان کرد.

    ممبران

    ممبران چوب یک نوع روکش مصنوعی مدرن است که در طراحی و ساخت کابینت ‌لوکس به کرات به کار می رود. روکش مورد نظر معمولا از جنس پلی وینیل کلراید یا pvc است که چوب های مختلف را مقاوم و زیبا می کند. از ویژگی های کابینت لاکچری ممبران، می توان به ظاهر زیبا، مقاومت بالا، تمیز کردن آسان، قابلیت تعمیر آسان و انعطاف پذیری بالا اشاره کرد.

    سبک های کابینت لوکس

    جالب است بدانید کابینت های ‌لوکس و چشمگیر را در سبک های متنوع طراحی و تولید می کنند. در این بخش تصمیم داریم چند سبک رایج و فوق العاده برای طراحی کابینت های لاکچری را بیان کنیم.

    کابینت لوکس کلاسیک

    کابینت ‌لوکس کلاسیک یکی از انواع کابینت های باشکوه آشپزخانه است. در این سبک با ترکیب اجزا و جزئیات طراحی کلاسیک، بکارگیری متریال های طبیعی، الگوها و نقوش، جلوه ای خاص به کابینت و فضای اطراف می بخشند. برخی از ویژگی های این سبک، اجرای طرح های کابینت کلاسیک، استفاده از چوب با کیفیت، بکارگیری رنگ های گرم، دستگیره ها و لوازم جانبی مخصوص سبک کلاسیک، استفاده از پنل ها و جزئیات است.

    ابینت لوکس برای متحول کردن فضای آشپزخانه
    آشنایی با کابینت لوکس کلاسیک

    کابینت لوکس مدرن

    یکی دیگر از سبک های ایده آل جهت پیاده سازی کابینت لوکس برای آشپزخانه، استایل مدرن است. این نوع کابینت ها بر پایه طرح ها و الگوهای مدرن با جزئیات ساده تر هستند. از مشخصات این سبک، بکارگیری طرح و رنگ های مدرن و جسورانه، سادگی و فقدان جزئیات اضافه و وجود کابینت هایی با درب های صاف است. ‌کابینت لوکس و کابینت مدرن جزء نیازهای اصلی افرادی است که تمایل دارند آشپزخانه ای ساده و شیک داشته باشند.

    ‌کابینت ‌لوکس نئوکلاسیک

    ‌کابینت ‌نئوکلاسیک یکی دیگر از کابینت های لاکچری موجود در بازار است که از ترکیب دو سبک مدرن و کلاسیک به دست می آید. در این سبک از جزئیاتی نظیر حکاکی و کنده کاری ها به شیوه مدرن استفاده می شود. از ویژگی های این سبک می توان، استفاده از چوب های با دوام، بکارگیری رنگ های گرم، دستگیره ها و لوازم جانبی با ترکیب دو سبک را بیان کرد.

    کابینت لوکس چوبی

    کابینت های جنس چوب با دوام به همراه طرح های طبیعی چوب، یکی دیگر از کابینت های لوکس برای آشپزخانه هستند. رنگ این کابینت ها معمولا طبیعی بوده و چوب واقعی را در ذهن متقاضی تداعی می کنند. وجود پوشش محافظ در این نوع کابینت ها می تواند منجر به افزایش دوام و استحکام کابینت شود. این نوع کابینت با ترکیب زیبایی های طبیعی چوب، جزئیات لوکس و دقت در طراحی، فضای آشپزخانه را زیبا و دلپذیر می کند.

    انواع کابینت لوکس

    کابینت ‌لوکس و گران قیمت اغلب با استفاده از چوب های با ارزش و طبیعی مانند گردو، بلوط، چوب درخت گیلاس و غیره ساخته می شود. این کابینت ها به دلیل بکارگیری متریال گران قیمت و استفاده از جدیدترین استایل ها، زیبایی خیره کننده ای برای محیط فراهم می کنند. از انواع کابینت لوکس می توان، کابینت های چوب های گران قیمت، متالیک، سبک های مدرن و کلاسیک با حکاکی و طرح های زیبا را بیان کرد.

    کابینت مدرن ساده و شیک
    معرفی انواع کابینت ‌لوکس

    برای خرید کابینت لوکس به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

    خرید کابینت های ‌لوکس در بالاترین کیفیت، جزء دغدغه های اصلی مشتریان در موقع خرید است. هنگام خرید کابینت های لاکچری و چشمگیر برای آشپزخانه باید به یک سری نکات توجه کنید که در این بخش از مقاله تصمیم داریم آنها را بررسی کنیم.

    انتخاب نوع متریال کابینت لوکس

    یکی از مهمترین نکاتی که در خرید کابینت لوکس باید مدنظر قرار دهید، انتخاب متریال کابینت است که تاثیر زیادی بر زیبایی و طول عمر محصول دارد. استفاده از چوب با کیفیت در ساخت محصول ویژگی هایی مانند ظاهر طبیعی و دوام بالا را برای محصول به ارمغان می آورد.

    انتخاب طرح کابینت

    انتخاب طرح کابینت تاثیر زیادی بر جلوه کلی و استایل فضا دارد و می تواند جذابیت کابینت را افزایش دهد. در انتخاب طرح کابینت، باید به سبک دکوراسیون داخلی، جزئیات، رنگ بندی، متراژ آشپزخانه و سایر پارامترها دقت کنید.

    قیمت کابینت ‌لوکس

    از دیگر پارامترهای بسیار مهم که پیش از خرید کابینت ‌لوکس باید به آن دقت کنید، قیمت است. قیمت کابینت باید متناسب با ویژگی ها و متریال به کار رفته در آن باشد. قطعا کابینت های ساخته شده از چوب طبیعی قیمت بالاتری نسبت به کابینت های تولید شده با چوب مصنوعی دارند.

     از آنجا که کابینت های ‌لوکس در سبک های متنوع و متریال متفاوت ساخته می شوند، تخمین دقیق قیمت میسر نیست. در صورت تمایل، برای اطلاع دقیق از قیمت با کارشناسان ارتباط برقرار کنید.

    کابینت لاکچری و چشمگیر برای آشپزخانه
    پارامترهای مهم در قیمت کابینت ‌لوکس

    نتیجه گیری

    در این مقاله پیرامون کابینت های لوکس برای آشپزخانه سخن گفتیم. کابینت های لوکس با ظاهر چشمگیر و جذاب می توانند جلوه ای بی همتا برای محیط آشپزخانه خلق کنند. کابینت های لوکس با استفاده از متریال هایی مانند چوب، روکش چوبی و ممبران طراحی و تولید می شوند. از سبک های رایج برای طراحی کابینت های لوکس می توان به کلاسیک، مدرن، نئوکلاسیک و چوبی اشاره کرد. در خرید این کابینت ها بهتر است به فاکتورهایی مانند متریال بکار رفته، طرح و قیمت توجه داشته باشید.

    منبع: bobvilagharpedia

    دیاکو دیزاین

    سوالات متداول

    کابینت لوکس یا لاکچری چیست؟

    به طور کلی، کابینت‌های لوکس کابینت‌هایی هستند که با استفاده از مواد با کیفیت و طراحی خاص ساخته می‌شوند تا جلوه‌ای فوق‌العاده داشته باشند. این کابینت‌ معمولاً از بهترین متریال‌ها ساخته می‌شوند و دارای سادگی، ظرافت و جزئیات بیشتری هستند. هرچند که تعبیر و تعریف دقیق کابینت‌های لوکس ممکن است با توجه به دیدگاه و نیازهای شخصی متفاوت باشد.

    چه موادی در ساخت کابینت لوکس به کار می‌روند؟

    در ساخت کابینت‌های لوکس از مواد متنوعی استفاده می‌شود که تاثیر بزرگی بر دوام و ظاهر محصول دارند. از جمله موادی که در ساخت کابینت لوکس به کار می‌روند می‌توان به چوب طبیعی سخت (مانند بلوط، کاج، گردو و چنار) و نرم (مانند صنوبر، سرو، ساج)، MDF، روکش چوب و ممبران اشاره کرد. این مواد باعث ایجاد ظاهر زیبا، مقاومت بالا و امکانات تمیز کردن و تعویض راحت می‌شوند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *