بهترین رنگ کابینت ممبران

  • کابینت ممبران، نوعی کابینت آشپزخانه از جنس MDF با روکش PVC ممبران است. این کابینت ها دارای ظاهری شیک و مقاوم در برابر رطوبت و خط و خش می باشند. کابینت ممبران در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شود. انتخاب بهترین رنگ کابینت ممبران یک موضوع کاملاً سلیقه ای است. شما می توانید با انتخاب صحیح رنگ و طرح متناسب با فضای آشپزخانه خود، جلوه زیبا و جذابی به آشپزخانه خود بدهید.

    کابینت ممبران، یکی از گزینه ‌های محبوب و پرطرفدار مورد استفاده برای طراحی داخلی آشپزخانه است. از جمله مزایای کابینت ممبران می ‌توان به مقاومت در برابر حشرات و قارچ، ضدآب بودن، مقاومت در برابر خش، سبک و قابل حمل بودن، ظاهر شیک و زیبا، تنوع طرح و رنگ اشاره کرد. این تنوع طرح و رنگ سبب می شود که امکان انتخاب بهترین رنگ کابینت ممبران با توجه به همه سلیقه ها وجود داشته باشد. از جمله مزایای دیگر این محصول می توان به دوام، مقرون به صرفه بودن، شستشوی آسان، مقاومت در برابر حرارت و اشعه UV اشاره کرد.

    طرح و رنگ کابینت های ممبران بسیار متنوع و چشم نواز است. بنابراین، شما می توانید از بین چندین طرح و رنگ مختلف، بهترین رنگ متناسب با فضا و سلیقه خود را از بین صدها گزینه جذاب و زیبا انتخاب نمایید. در این مطلب از «دیاکو دیزاین» به بررسی رنگ های مختلف و بهترین رنگ کابینت ممبران و ترکیب رنگی جذاب آن می پردازیم. اگر به دنبال خرید کابینت ممبران هستید یا تمایل دارید بیشتر با این نوع کابینت آشنا شوید، لطفاً با ما همراه باشید.

    آشپزخانه با رنگ کابینت کرم
    کابینت ممبران در رنگ بندی متنوع

    بهترین رنگ های کابینت ممبران کدام است؟

    انتخاب رنگ کابینت ممبران، یکی از مهمترین مسائلی است که باید در زمان طراحی آشپزخانه مد نظر قرار گیرد. از آنجا که بخش زیادی از دیوارهای آشپزخانه با کابینت پوشانده می شود؛ طرح و رنگ کابینت تاثیر زیادی بر ظاهر و استایل آشپزخانه می گذارد. انتخاب بهترین رنگ کابینت ممبران متناسب با فضای آشپزخانه، موجب ایجاد جلوه خاص و جذاب در آشپزخانه می شود. اولین چیزی که در زمان ورود به آشپزخانه توجه افراد را به خود جلب می کند، طراحی و رنگ کابینت است. بنابراین، انتخاب رنگ نامناسب موجب نامتعادل به نظر رسیدن نمای آشپزخانه می شود.

    رنگ کابینت موجب ایجاد حس و حال خاص در فضای آشپزخانه می شود؛ مثلاً رنگ ‌های روشن و زنگاری می ‌توانند موجب القای حس تمیزی و شفافیت در آشپزخانه شوند، در حالی که رنگ‌ های تیره و گرم حس صمیمیت و دوستی را القا می کنند. با اینحال، رنگ کابینت ممبران یک موضوع کاملاً سلیقه ای است و ممکن است نظر افراد مختلف درباره بهترین رنگ کابینت ممبران با یکدیگر متفاوت باشد.

    بهتر است رنگ کابینت، با سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه هماهنگ باشد. به این معنی که رنگی را انتخاب کنید که با رنگ دیوارها، کفپوش و دیگر ملزومات دکوراسیون داخلی آشپزخانه هماهنگ باشد. همچنین برای انتخاب رنگ کابینت ممبران، به متراژ آشپزخانه و میزان نور توجه کنید. برای فضاهای کوچک، رنگ‌ های روشن مناسب تر است، در حالی که بهترین رنگ کابینت ممبران برای فضاهای بزرگتر و دارای نور بیشتر، رنگ‌ های تیره و گرم است. در ادامه بیشتر به بررسی رنگ کابینت ممبران می پردازیم.

    آشپزخانه با رنگ سفید
    بهترین رنگ کابینت ممبران از نظر طراحان

     کابینت ممبران سفید صدفی

    بسیاری از افراد در زمان انتخاب رنگ کابینت، به دنبال بهترین و پرفروش ترین رنگ هستند. انتخاب بهترین رنگ برای کابینت، به فاکتورهای متعددی نظیر تناسب رنگی با وسایل آشپزخانه، ابعاد و میزان نور آشپزخانه و غیره بستگی دارد. ممکن است یک رنگ برای یک آشپزخانه مناسب باشد، ولی همان رنگ برای آشپزخانه شما مناسب نبوده و موجب زشت شدن نمای آن شود.

    از نظر بسیاری از افراد، بهترین رنگ کابینت ممبران رنگ های خنثی مانند سفید صدفی است. این رنگ ها به راحتی با سایر لوازم منزل ست شده و مشکلی بابت هماهنگی رنگ کابینت و لوازم آشپزخانه وجود نخواهد داشت.

    رنگ هایی مانند سفید، شیری، طوسی و خاکستری، دودی، کرم و مشکی و ترکیبات آنها رنگ های خنثی هستند. این رنگ ها نور را بازتاب کرده و موجب دلباز به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می شوند. می توان برای آشپزخانه های بزرگتر از طیف رنگی تیره و برای آشپزخانه های کوچکتر، از طیف رنگی روشن استفاده کرد. از نظر بسیاری از افراد خوش سلیقه، رنگ سفید صدفی بهترین رنگ کابینت ممبران است.

    کابینت ممبران سفید صدفی ساده
    کابینت ممبران سفید صدفی ساده، از پرفروش ترین رنگ های کابینت ممبران

     کابینت قهوه ای کلاسیک

    رنگ قهوه ای، به دلیل اینکه یادآور رنگ طبیعت و چوب است، به عنوان یکی ازرنگهای پرطرفدار شناخته می شود. کابینت قهوه ای کلاسیک یکی از گزینه‌ های محبوب و شیک در طراحی آشپزخانه است. این رنگ، القا کننده طراوت و زیبایی کلاسیک است و می ‌تواند به فضای آشپزخانه شما ظرافت و شیکی بیشتری ببخشد.

    کابینت قهوه ای کلاسیک، یک گزینه شیک و زیبا است که به عنوان بهترین رنگ کابینت ممبران از نظر بسیاری از افراد، می تواند باعث ایجاد حس صمیمیت و گرمای دلنشین در فضای آشپزخانه شود. همچنین، این رنگ به راحتی با رنگ کفپوش و دیوارهای آشپزخانه و با سایر ملزومات دکوراسیون داخلی آشپزخانه هماهنگ می شود.

    طیف رنگی قهوه ای، مشتمل بر رنگ های مختلفی از جمله قهوه ای فندقی، قهوه ای سوخته، قهوه ای روشن و گردویی می باشد و شما می توانید با مد نظر قرار دادن پارامترهایی نظیر اندازه و فضای آشپزخانه و سایر وسایل موجود در آن، بهترین رنگ کابینت ممبران متناسب با منزل خود را انتخاب کنید.

    کابینت ممبران رنگ شرابی

    یکی از زیباترین و شیک ترین رنگ های کابینت، رنگ شرابی است. این رنگ جزو رنگهای لوکس است و گرمای خاصی به فضای آشپزخانه می بخشد. همچنین رنگ شرابی به دلیل ترکیب قرمز و بنفش موجب ایجاد حس گرم و دوستانه در فضای آشپزخانه می شود؛ ولی ممکن است با همه وسایل آشپزخانه شما ست نشود. این رنگ، با رنگ ‌های سفید، خاکستری و سبز هماهنگی داشته و جذابیت خاصی به فضای آشپزخانه می دهد. بسیاری از افراد، رنگ شرابی را بهترین رنگ کابینت ممبران می دانند.

    کابینت ممبران رنگ شرابی
    کابینت ممبران رنگ شرابی، مخصوص خاص پسندان

    کابینت ممبران رنگ تیره

    ‌کابینت ممبران رنگ تیره نیز یک گزینه شیک و لوکس برای طراحی آشپزخانه است. معمولاً رنگ ‌های تیره، حس ثبات و قدرت را به فضا اضافه می‌ کنند. کابینت ممبران رنگ تیره به راحتی با دیگر سایر اجزای دکوراسیون داخلی آشپزخانه هماهنگ می شود. این رنگ با رنگ ‌های روشن و طبیعی ست می شود. بهتر است برای آشپزخانه های کوچک از رنگهای تیره استفاده نشود؛ چون موجب کوچک به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می شوند.

    بهترین رنگ کابینت ممبران از نظر بسیاری از طراحان، رنگ تیره است. این رنگ به دلیل شیک و مدرن بودن، به راحتی با دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ می شود. کابینت ممبران به رنگ تیره یک گزینه جذاب و چشم نواز است و می‌ تواند به فضای آشپزخانه شما جلوه ‌ای متفاوت و زیبا هدیه دهد.

     رنگ کابینت ممبران طوسی

    رنگ طوسی، یکی از رنگ های تیره و زیباست که در طیف رنگی بین قهوه ای و مشکی قرار می گیرد. بدلیل شیک و مدرن بودن رنگ طوسی، از این رنگ در دکوراسیون های مدرن و مینیمال به عنوان بهترین رنگ کابینت ممبران استفاده می شود. این رنگ با محیط آشپزخانه مدرن و کلاسیک سازگار است و فضا را تازه و جذاب نشان می دهد.

    می توانید همراه با رنگ طوسی از رنگ های زمینه متفاوتی استفاده کنید. مثلاً رنگ های گرم مانند خاکستری، قهوه ای یا کرم به خوبی با طوسی هماهنگ هستند. می توانید برای ایجاد تمایز رنگی، از وسایل و اکسسوری های روشن مانند چینی های سفید، صندلی های فلزی نقره ای یا دستگیره های کابینت براق استفاده کرده و آشپزخانه را روشن تر و بزرگتر نشان دهید.

    مدل های کابینت‌ ممبران‌ رنگ طوسی
    آشپزخانه ای مدرن با کابینت ممبران طوسی

    ترکیب رنگ کابینت ممبران

    استفاده از دو رنگ برای کابینت می تواند به افزایش جذابیت و زیبایی فضا کمک کند. معمولاً ترکیب رنگ های سفید یا کرم با رنگ های دیگر، بهترین رنگ کابینت ممبران را ایجاد کرده و موجب چند برابر شدن زیبایی فضای آشپزخانه شود. در ادامه به بررسی ترکیب رنگی کابینت ممبران می پردازیم.

    کابینت ممبران سفید طلایی

    کابینت ممبران سفید طلایی، جذابیت و شیکی خاصی به دکوراسیون داخلی می دهد. معمولاً در این ترکیب رنگی، از رنگ طلایی به میزان بسیار کم و به عنوان یک عنصر زینتی نظیر دستگیره‌ یا نوارهای حاشیه برجسته در ترکیب با زمینه سفید استفاده می شود. این ترکیب موجب ایجاد فضایی مدرن و شیک در آشپزخانه شما می شود.

     کابینت ممبران کرم صدفی

    کابینت ممبران کرم صدفی نیز یکی دیگر از رنگهای شیک و پرطرفدار است. ترکیب رنگ زمینه کرم و جزئیات صدفی نظیر نوار حاشیه یا دستگیره ها موجب ایجاد جلوه زیبا در آشپزخانه می شود. این رنگ، گرم و آرامش ‌بخش است. می توان با توجه به سبک دکوراسیون داخلی، از این رنگ به همراه اکسسوری های تزئینی استفاده کرده و ظاهری شیک و جذاب را به آشپزخانه خود هدیه کنید.

    کابینت سفید
    کابینت ممبران کرم صدفی، از پرفروش ترین رنگ های کابینت ممبران

    کابینت ممبران سفید قهوه ای

    ترکیب رنگ زمینه سفید با جزئیات قهوه ای، یکی از ترکیب رنگ های خاص و جذاب برای آشپزخانه است. این ترکیب به راحتی با سایر المان های دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ شده و موجب ایجاد فضایی زیبا و دل انگیز می شود.

    کابینت ممبران گردویی

    بسیاری از افراد، این رنگ را بهترین رنگ کابینت ممبران می دانند. کابینت ممبران گردویی از محبوبیت زیادی برخوردار است و می تواند موجب ایجاد جلوه ‌ای دلپذیر در آشپزخانه شود. رنگ گردویی دارای طبیعتی گرم است و موجب انتقال حس آرامش و راحتی در فضا می شود.

    معمولاً رنگ گردویی، با اجزای دکوراسیون داخلی هر منزلی هماهنگ می شود. این رنگ، در ترکیب با جزئیات و اکسسوری های دیگر مانند دستگیره‌ ها و نوارهای برجسته، جلوه ‌ای شیک و خاص به فضای آشپزخانه می دهد.

    کابینت قهوه ای
    گردویی یکی از شیک ترین رنگ ها برای کابینت ممبران

    کابینت ممبران کرم قهوه ای

    رنگ کرم قهوه‌ ای، یکی از رنگ های شیک و زیبا برای کابینت ممبران است. ترکیب رنگ قهوه ای با کرم می تواند به عنوان بهترین رنگ کابینت ممبران، جذابیت و شکوه خاصی به دکوراسیون داخلی آشپزخانه بدهد. یکی از طرح های پرطرفدار و محبوب، استفاده از رنگ پایه کرم به همراه دستگیره ها و نوارهای قهوه ای است. این ترکیب رنگی، بسیار دلنشین و آرامش ‌آور بوده و با رنگ سایر اجزای آشپزخانه ست می شود.

    کابینت ممبران کرم استخوانی

    یکی دیگر از ترکیب رنگ های پرطرفدار، ترکیب دو رنگ کرم و استخوانی است. استفاده از این ترکیب رنگ برای کابینت ممبران می تواند موجب ایجاد جلوه ای مدرن و متفاوت در فضای آشپزخانه شود. این ترکیب رنگی، از نظر بسیاری از افراد به عنوان  بهترین رنگ کابینت ممبران شناخته می شود؛ زیرا به راحتی با سایر وسایل آشپزخانه هماهنگ شده و به دلیل انعکاس نور فضای آشپزخانه را بزرگتر جلوه می دهد.

    کابینت سفید
    آشپزخانه ای ساده و شیک با کابینت ممبران کرم استخوانی

    پرفروش ترین رنگ کابینت ممبران 2023

    رنگ‌ های سفید، خاکستری، قهوه ‌ای تیره و مشکی جزء پرفروش ‌ترین رنگ‌ های کابینت‌ ممبران هستند. انتخاب رنگ کابینت ممبران باید با توجه به سلیقه و نیازهای فردی انجام شود و شما می توانید در این زمینه با فروشنده یا طراح داخلی خود مشورت کنید. از سوی دیگر رنگ ترند سال 2022 آبی کلاسیک است و بسیاری از افراد، رنگ های تناژ یاسی و بنفش را انتخاب می کنند.

    live-chat-web-support-svgrepo-com

    با ما در ارتباط باشید

    همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

    نتیجه گیری

    کابینت ممبران به دلیل ویژگی های مثبت فراوان نظیر زیبایی، شکیل بودن، ضدآب بودن و غیره یکی از کابینت های پر طرفدار سبک کلاسیک است. انتخاب بهترین رنگ کابینت ممبران، به سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی شما بستگی دارد. رنگ ‌های کرم و سفید، جزء رنگ ‌های پرطرفدار و محبوب هستند و در ترکیب با سایر رنگ ها، فضایی شیک و دوست ‌‌داشتنی را ایجاد می کنند. کابینت ممبران، در طیف وسیعی از رنگ ها تولید می شود. این تنوع طرح و رنگ، دست شما را برای انتخاب هر طرح و رنگی باز می گذارد.

    اگر شما هم به دنبال تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود هستید یا می خواهید برای منزل خود کابینت انتخاب کنید، برای سفارش و اجرای کابینت با طرح و رنگ های متنوع یا برای دریافت مشاوره رایگان، با همکاران مجرب ما در «دیاکو دیزاین» تماس بگیرید. همکاران مجرب ما با سالها تجربه و تخصص در زمینه اجرای صدها پروژه موفق، آماده ارائه خدمات با بهترین کیفیت و قیمت به شما عزیزان هستند.

    دیاکو دیزاین

    سوالات متداول

    پرفروش ترین رنگ های کابینت ممبران کدام است؟

    رنگ‌ های سفید، خاکستری، قهوه ‌ای تیره و مشکی جزء پرفروش ‌ترین رنگ‌ های کابینت‌ ممبران هستند.

    بهترین ترکیب رنگ های کابینت ممبران کدام است؟

    بهترین رنگ های کابینت ممبران شامل مواردی مثل کابینت ممبران سفید طلایی، کرم صدفی، سفید قهوه ای، گردویی، کرم قهوه ای و کرم استخوانی می باشد که باعث جذابیت آشپزخانه می شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۷ رای

    6 کامنت

    • سلام وقت بخیر
      برای استعلام قیمت کابینت ممبران لطفا راهنمایی کنید

    • کاربردی بود شما کابینت شیشه ای هم دارید؟ برای خرید نیاز به بررسی دارم. ممنون

    • سلام . کابینت های ممبران در برابر خراش و ضربه مقاوم هستند؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *