کابینت سفید

  • در صورتی که قصد ایجاد تغییر در دکوراسیون منزل خود را دارید، باید در انتخاب بهترین نوع کابینت‌ نیز دقت کنید. از آنجایی که آشپزخانه جزو مهم ترین قسمت های منزل شما است، استفاده از کابینت هایی لوکس با رنگ های زیبا می تواند تغییراتی در دکوراسیون ایجاد کند. پس حتماً هنگام انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه به رنگ بندی آن نیز توجه داشته باشید.

    آشپزخانه با کابینت سفید
    انتخاب کابینت با رنگ سفید

    فاکتورهایی که هنگام خرید کابینت سفید باید در نظر بگیرید

    هنگام خرید کابینت‌ های آشپزخانه با طرح و سبک مورد علاقه خود باید فاکتورهایی را در نظر داشته باشید. این فاکتورها عبارتند از:

    توجه به قیمت کابینت

    یکی از عواملی که هنگام خرید کابینت باید در نظر بگیرید توجه به قیمت این محصول است. فاکتورهایی مانند کیفیت متریال، ابعاد کابینت، طرح و مدل آن در تعیین قیمت کابینت‌ با رنگ سفید تاثیر گذار هستند. کابینت‌ های ام دی اف در مقایسه با سایر مدل ها دارای قیمت بیشتری هستند. به علاوه، کابینت‌ های سفید که دارای طرح های کلاسیک هستند نیز قیمت بیشتری دارند.

    متریال مورد استفاده در ساخت کابینت

    شما می توانید پروسه طراحی کابینت را به طراحان متخصص در این زمینه بسپارید. طراحان کابینت از انواع متریال مختلف برای ساخت کابینت استفاده می کنند. هر چقدر کیفیت متریال مورد استفاده در ساخت کابینت‌ بیشتر باشد، محصول مورد نظر قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. از چوب، ام دی اف، سنگ گرانیت و … در تولید و ساخت کابینت‌ استفاده می شود. شما می توانید با توجه به میزان بودجه خود، کابینت‌ سفید تولید شده با متریال مختلف را انتخاب و خریداری کنید.

    قفسه بندی کابینت

    هر مدل از کابینت های سفید تولید شده گروه های تولید مختلف دارای طرح های متنوعی هستند. هر چقدر کابینت‌ دارای قفسه های بیشتر باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. به علاوه، در صورتی که به منظور ساخت برخی از قسمت های قفسه کابینت‌ سفید از شیشه استفاده شده باشد، محصول مورد نظر قیمت بالاتری دارد.

    متراژ‌ کابینت‎ ‎

    یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت کابینت‌ سفید، متراژ کابینت است. اگر متراژ کابینت‌ بیشتر باشد، برای ساخت آن متریال بیشتری به کار رفته است. بنابراین، قیمت کابینت‌‌ سفید با توجه به ابعاد و اندازه ای که دارد نیز افزایش پیدا می کند. قبل از خرید به شما پیشنهاد می کنیم که آشپزخانه تان را متر کنید تا کابینت متناسب با اندازه آشپزخانه طراحی شود.

    خرید کابینت سفید

    کابینت جزو اجزای مهم برای هر آشپزخانه ای است. اگر می خواهید کابینت آشپزخانه دارای میزان دوام بیشتری باشد باید در انتخاب کابینت‌ تولید شده با متریال باکیفیت دقت کنید. کابینت‌ هایی که کیفیت بالاتری دارند به مراتب قیمت بیشتری نیز خواهند داشت. علاوه بر کیفیت و جنس، باید در انتخاب کابینت با رنگ متناسب با دکوراسیون منزل خود نیز دقت کنید.

    در صورتی که نیاز به خرید کابینت‌ سفید با طرح های مدرن و زیبا را دارید به شما خرید از گروه طراحان دیاکو را پیشنهاد می کنیم. گروه طراحان دیاکو دارای سالها سابقه در زمینه طراحی و تولید انواع کابینت‌ با طرح های مدرن، کلاسیک و قیمت های متنوع است.

    آشپزخانه با کابینت های سفید رنگ
    انتخاب رنگ سفید برای کابینت آشپزخانه

    زیبایی بیشتر آشپزخانه با کابینت سفید

    سفید یکی از رنگ هایی است که قدیمی نمی شود. از آنجایی که سفید جزو رنگ های خنثی است، ‏با سایر رنگ ها به راحتی ست می شود. ‏معمولاً طراحان، خرید کابینت‌ های سفید را برای آشپزخانه های دارای متراژ کمتر پیشنهاد می کنند. به علاوه، استفاده از کابینت‌ سفید در آشپزخانه های دارای نور کم، روشنایی محیط را افزایش می دهد.

    بنابراین، اگر قصد ایجاد فضایی شیک و مدرن در آشپزخانه را دارید به شما خرید کابینت‌ با رنگ سفید را پیشنهاد می کنیم. طراحان کابینت، به منظور تولید و ساخت کابینت‌ های شکیل تر، رنگ سفید را با سایر رنگ ها نیز ترکیب می کنند. معمولاً رنگ سفید با رنگ های طوسی، طلایی و کرم ترکیب می شود. البته، لازم به ذکر است که رنگ سفید به تنهایی نیز جلوه دهی و زیبایی خاص خود را دارد.

    آشپزخانه با کابینت های سفید
    کابینت سفید چه مزایایی دارد؟

    مزایای استفاده از کابینت رنگ سفید

    یکی از پرطرفدارترین رنگ های کابینت‌، رنگ سفید است. از آنجایی که رنگ سفید جزو رنگ های شاد است، استفاده از آن در محیط آشپزخانه باعث القای آرامش می شود. علاوه بر این، استفاده از کابینت‌ های سفید رنگ در محیط آشپزخانه به بازتاب نور نیز کمک زیادی می کند. معمولاً در آشپزخانه های کم نور از کابینت‌ هایی با رنگ سفید استفاده می شود.

    کابینت با رنگ بندی سفید بهترین انتخاب برای آشپزخانه هایی است که متراژ کمتری دارند. کابینت‌ با رنگ سفید می تواند محیط آشپزخانه را کمی بزرگتر جلوه دهد. همچنین، انتخاب کابینت‌ سفید برای آشپزخانه در جلوه دهی بیشتر به دکوراسیون منزل نقش مهمی دارد. این رنگ از کابینت‌ به راحتی با سایر لوازم منزل ست و هماهنگ می شود.

    live-chat-web-support-svgrepo-com

    با ما در ارتباط باشید

    همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

    سخن آخر

    با  انتخاب کابینت‌ های سفید، هرگز وارد آشپزخانه ای نمی شوید که به نظر می رسد چندین سال قبل طراحی شده باشد. رنگ سفید هیچ وقت از مد نخواهد اُفتاد. کابینت‌ های سفید را می توان در هر سبک آشپزخانه ای از سنتی تا مدرن نیز استفاده کرد . طراحان کابینت به منظور جلوه دهی بیشتر به کابینت‌ های سفید از انواع دستگیره ها و یراق آلات استفاده می کنند.

    اگر در آشپزخانه خود پنجره ندارید یا نگران کمبود نور در محیط آشپزخانه هستید به شما خرید کابینت‌ های سفید را پیشنهاد می کنیم. توانایی رنگ سفید در بازتاب نور می تواند آشپزخانه تاریک را روشن کرده و بزرگ تر جلوه دهد. اگر تصمیم گرفته اید که کابینت‌ های منزل خود را تغییر دهید، می توانید از راهنمایی طراحان دیاکو بهره ببرید. طراحان دیاکو در زمینه انتخاب بهترین طرح های کابینت آشپزخانه به راهنمایی های لازم را ارائه می دهند.

    پس اگر قصد خرید کابینت‌ آشپزخانه سفید با طرح مورد نظر خود را دارید، می توانید این کار را به دیاکو واگذار کنید. برای سفارش کابینت‌ با طرح دلخواه خود کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این مجموعه استفاده کنید. بسیاری از افراد به دلیل قیمت مناسب، سرعت عمل در طراحی و ساخت کابینت‌ های باکیفیت و لوکس، مجموعه دیاکو را برای سفارش انواع کابینت انتخاب می کنند.

    دیاکودیزاین

    سوالات متداول

    فاکتورهایی که تاثیرگذار بر قیمت کابینت‌های سفید هستند چی هستند؟

    فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت کابینت‌های سفید شامل قیمت متریال، طرح و مدل کابینت، تعداد و نوع قفسه‌ها، و متراژ کابینت می‌شوند.

    چه مزایایی در استفاده از کابینت‌های سفید در آشپزخانه وجود دارد؟

    کابینت‌های سفید به عنوان رنگی شاد و آرامش‌بخش شناخته می‌شوند. آن‌ها باعث بازتاب نور می‌شوند و در آشپزخانه‌های با متراژ کم، محیط را بزرگ‌تر به نظر می‌آورند. همچنین، از لحاظ دکوراسیون منزل، رنگ سفید به راحتی با سایر لوازم منزل هماهنگ می‌شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *