• کابینت نسکافه ای جزو رنگ‌های پرطرفدار در کابینت‌های آشپزخانه محسوب می‌شود. چون با ایجاد نوعی تعادل بین رنگ مات و براق قهوه‌ای، نوعی تعادل را ایجاد می‌کند. این رنگ را می‌توان با طیف رنگ‌های دیگری ترکیب و کابینتی دو رنگ از رنگ‌های قهوه‌ای پررنگ، نسکافه‌ای یا سفید ایجاد کرد. در این مقاله ابتدا مدل‌هایی چوبی که رنگ نسکافه‌ای دارند را بررسی می‌کنیم. سپس عکس‌هایی از رنگ کابینت های نسکافه‌ای و کابینت نسکافه ای دو رنگ را گردآوری کرده ایم تا دید مناسبی از این رنگ از کابینت‌ را به شما نشان بدهیم.

    کابینت نسکافه ای در طراحی آشپزخانه

    کابینت های چوبی می‌توانند ظاهری مدرن یا کلاسیک از چوب طبیعی را داشته باشند. درواقع این کابینت های قهوه ای با ظاهری ساده یا با داشتن رنگدانه‌هایی دکوراسیون آشپزخانه را جذاب می‌کنند.کابینت ‌های نسکافه‌ ای هم از این قاعده مستثنی نیستند. چون کابینت های نسکافه ای هر کدام بر اساس نوع چوبشان ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی از خود در آشپزخانه نشان می‌دهند، در ادامه به چوب‌هایی که چنین ویژگی دارند، می‌پردازیم.

    چوب گردو؛ رنگی سنتی و لاکچری

    چوب گردو همیشه به‌عنوان رنگی سنتی و لاکچری بین کابینت‌های آشپزخانه محسوب می‌شود. چون در چند سال اخیر چوب گردو فروش زیادی را تجربه می‌کند. علاوه‌بر این چوب گردو طیف زیادی از رنگ‌های نسکافه‌ای، قهوه‌ای ملایم تا خامه‌ای مایل به سفید را دارد.

    کابینت‌های گردو به‌طور معمول با روکش طبیعی ساخته می‌شوند. همچنین الگوی دانه چرخانی هم در طرح‌های خود دارند. علاوه‌بر این چوب گردو در سپیده‌دم روشنایی را جذب می‌کند و حسی غنی به محیط می‌بخشند.

    چوب بلوط؛ قابل رنگ آمیزی

    چوب بلوط از دیرباز از دسترس‌ترین و محبوب‌ترین رنگ‌ها برای ساخت کابینت به شمار می‌رود. با‌این حال کابینت های بلوط که رنگ کابینت نسکافه ای در سال 1403 ظاهریمتفاوت‌تر از دکوراسیون‌های دهه‌های 80 و 90 شمسی دارند. علاوه‌بر  این قابل‌ رنگ‌آمیزی در رنگ‌های مختلفی هم هستند

    توس؛ جایگزینی مقرون به صرفه

    توس چوب روشن‌رنگی است که آن را می‌توان جایگزین مقرون‌به‌صرفه‌ای برای چوب گیلاس درنظر گرفت. همچنین چوب توس طرح رنگدانه‌ای ریز و صافی را در خود دارد. وقتی توس روی لکه‌های متوسط تا تیره‌تر قرار می‌گیرد. می‌تواند یک طرح خال‌خالی دلربایی را ایجاد کند.

    هیکوری؛ یا گردوی گرمسیری

    هیکوری یک نوع چوب سخت محسوب می‌شود که رنگ‌های نسکافه‌ای تا قهوه‌ای مایل به قرمز را در طیف رنگ‌های خود دارد. بعضی از افراد چوب هیکوری را دوست دارند، چون حسی روستایی به محیط آشپزخانه می‌بخشد. چوب هیکوری به الگوی دانه‌های متمایز، رنگ‌های گرم و عمر بالای خود در جهان شناخته می‌شود.

    کابینت نسکافه ای دو رنگ بهتر است یا تک رنگ

    جواب این بستگی به ذائقه و سلیقه شما دارد. چون کابینت‌ های نسکافه‌ ای دو رنگ می‌تواند استایل و دیزاینی خاص به آشپزخانه شما ببخشند. برای مثال استفاده از رنگ قهوه‌ای تیره و نسکافه‌ای در کابینت می‌تواند ترکیب‌رنگ جالب در طراحی آشپزخانه شما ایجاد کند. اگر شما به چنین طراحی‌هایی از کابینت نئو کلاسیک برای آشپزخانه خود علاقه دارید، در این بخش چند ترکیب رنگ خوبی که با نسکافه‌ای ست می‌شوند را بررسی می‌کنیم.

    استفاده از رنگ سفید با نسکافه‌ای در کابینت کنتراست جالبی را ایجاد می‌کند. همچنین می‌توانید کابینت‌های پایینی آشپزخانه را سفید و بالایی را نسکافه‌ای کنید و آشپزخانه خود را زیبا جلوه دهید.

    استفاده از دو رنگ قهوه‌ای تیره و نسکافه‌ای هم طیف جذابی از رنگ قهوه‌ای ایجاد می‌کند. چون نور جلوه خاصی به نسکافه‌ای و قهوه‌ای تیره می‌دهد.

    در استایل‌آشپزخانه‌های روستایی از رنگ‌هایی مانند آبی، سفید و خاکستری استفاده می‌کنند. با قرار‌دادن کابینت نسکافه ای در این معادله با هر کدام از این رنگ‌ها تیپ باکلاس و سنتی به  آشپزخانه شما می‌بخشد.

    شما می‌توانید با عناصری دیگر مانند رنگ دیوار یا کابینت‌‌های شیشه‌ای ترکیب دو رنگ جذابی را در آشپزخانه ایجاد کنید.

    تصویرهایی از کابینت های نسکافه ای و نسکافه ای دو رنگ

    در این قسمت عکس‌ها و دیزاین‌هایی از کابینت‌های نسکافه‌ای و کابینت نسکافه‌ای دو رنگ را مشاهده می‌کنیم. امیدواریم این عکس‌ها دید خوبی به شما برای آشپزخانه دلخواه شما بدهد.

    کابینت های نسکافه ای برای آشپزخانه مدرن کلاسیک
    کابینت نسکافه ای تک رنگ
    کابینت های ام دی اف
    کابینت ام دی اف نسکافه ای رنگ
    کابینت های نسکافه ای تیره
    کابینت تیره رنگ
    کابینت های جوبی در آشپزخانه مدرن
    کابینت های طرح دار چوبی
    کابینت ها چوبی طرح کلاسیک نسکافه ای
    کابینت های چوبی طرح کلاسیک
    کابینت های دو رنگ نساکافه ای و طوسی
    کابینت طوسی نسکافه ای دو رنگ
    کابینت های دورنگ
    کابینت های دورنگ
    کابینت های نسکافه ای روشن در آشپزخانه با صندلی های همرنگ
    کابینت های نسکافه ای
    کابینت های سفید با اپن نسکافه ای
    کابینت های سفید با اپن نسکافه ای
    کابینت های شیار دار نسکافه ای
    کابینت طرح دار با شیار
    کابینت ها با طرح چوب به رنگ نسکافه
    کابینت هیا طرح چوب رنگ نسکافه ای
    کابینت های طرح دار مربعی نسکافه ای
    کابینت طرح دار مربعی
    کابینت های قهوه ای رنگ
    کابینت های قهوه ای رنگ
    کابینت های نسکافه ای و کرم رنگ
    کابینت دو رنگ کرم نسکافه ای
    کابینت های قهوه ای در آشپزخانه کلاسیک
    کابینت های قهوه ای در آشپزخانه کلاسیک
    کابینت های به رنگ نسکافه در آشپزخانه مدرن
    کابینت نسکافه ای در آشپزخانه مدرن
    کابینت های نسکافه ای تیره با رویه مشکی
    کابینت نسکافه ای تیره
    کابینت های نسکافه ای طرح دار
    کابینت های طرح دار در آشپزخانه نیمه مدرن
    کابین های طرح دار در آشپزخانه نیمه مدرن
    کابینت های به رنگ نسکافه
    live-chat-web-support-svgrepo-com

    با ما در ارتباط باشید

    همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

    سخن پایانی

    اگر رنگ کابینت نسکافه ای را می‌پسندید، چوب‌هایی مانند گردو، هیکوری، توس و بلوط طیف‌های مختلفی از قهوه‌ای کم‌رنگ و نسکافه‌ای را در خود دارند. همچنین شما می‌توانید رنگ نسکافه‌ای را با رنگ‌های تیره و روشنی در آشپزخانه خود قرار دهید و طیف متنوعی از رنگ‌ها را در آشپزخانه خود ایجاد کنید. در مجموع همه چیز به ذائقه و سلیقه شما بستگی دارد. چون کابینت ‌های نسکافه ای چه به‌صورت تکی و چه به‌صورت دورنگ چشم‌ها را خیره می‌کنند.

    دیاکودیزاین

    سوالات متداول

    • آیا کابینت‌های نسکافه‌ای محبوبیت زیادی در آشپزخانه‌ها دارند؟
      بله، کابینت‌های نسکافه‌ای به دلیل ایجاد تعادل بین رنگ مات و براق قهوه‌ای، جذابیت زیادی در آشپزخانه‌ها دارند.
    • ویژگی‌های چوب‌های مورد استفاده در کابینت‌های نسکافه‌ای چیست؟
      چوب‌های مورد استفاده در این نوع کابینت می‌توانند ویژگی‌هایی مانند الگوی دانه چرخانی، رنگدانه‌های قهوه‌ای متنوع، و قابلیت رنگ‌آمیزی را داشته باشند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *