های گلاس طرحدار

  • گاهی بعد مدت ها استفاده از کابینت های قدیمی، به فکر تعویض و ارتقا آنها هستیم. کابینت های گلاس طرحدار یک گزینه بسیار مناسب برای مواقعی بوده که به فکر تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود می باشیم. ویژگی ها و مزایای این نوع کابینت ها بسیار زیاد بوده؛ به طوری که در چند سال اخیر جزو محبوب ترین کابینت ها در میان مدل های دیگر محسوب می شوند.

    های گلاس نوعی روکش روی ام دی اف خام است که به علت براقیت و شفافیت، ظاهری مدرن به آشپزخانه شما می بخشد. دلیل اصلی محبوبیت این کابینت ها، ظاهر زیبا و نگهداری آسان آنها است. کابینت های گلاس انواع مختلفی داشته که هر کدام نیز ویژگی ها، مزایا و معایب متفاوتی دارد.

    برای خرید و تعویض کابینت باید در قدم اول یک مجموعه و برند معتبر را برای خرید انتخاب کنید. دیاکو دیزاین یک مجموعه معتبر در زمینه طراحی و تولید انواع کابینت است که می توانید با خیالی راحت طراحی آشپزخانه خود را به این مجموعه بسپارید.

    تصویر کابینت‌ های‌ گلاس‌ مشکی
    جذاب ترین مدل ها از کابینت‌ های‌ گلاس‌ طرحدار‌
    تصویر کابینت‌ های‌ گلاس‌ سفید
    جدیدترین طرح های کابینت‌ های‌ گلاس‌ طرحدار‌
    تصویر کابینت های گلاس با پیشخوان سفید
    بهترین مدل های کابینت های گلاس طرحدار

    معرفی کابینت های گلاس طرحدار

    آشپزخانه، قلب منزل است و طراحی دکوراسیون آن تاثیر زیادی بر ظاهر کلی خانه می گذارد. کابینت های گلاس طرحدار،  نسل جدید کابینت های آشپزخانه بوده که در مدت زمان کوتاهی محبوبیت زیادی به دست آورده است.

    های گلاس به معنای سطح براق بوده که از جنس ام دی اف پوشیده شده از یک روکش پلاستیک تشکیل می شود. بهترین مارک های کابینت گلاس را می توان در دسته بندی های کابینت های گلاس اکریلیک، های گلاس طرحدار، های گلاس ترموفیل و کابینت‌ های‌ گلاس‌ با پوشش لاک قرار داد‌.

    کابینت‌ های‌ گلاس‌ در دو دسته ساده و طرح دار در بازار موجود بوده که بنا بر سلیقه مشتری در انواع طرح و رنگ عرضه می شود. کابینت های طرحدار انواع مختلفی دارند که از نمونه های آن می توان به های گلاس طرح چوب، طرح سنگ، طرح فلز و یا طرحی از گل و رنگ های مختلف اشاره کرد.

    تصویر کابینت های گلاس با رنگ طوسی
    بهترین کابینت‌ های گلاس‌ طرحدار‌ برای اشپزخانه
    تصویر کابینت های گلاس با جزیره
    ترند ترین کابینت های گلاس طرحدار 2023
    تصویر کابینت های گلاس مدرن
    کابینت‌ های‌ گلاس‌ طرحدار‌ به روز و زیبا

    کابینت‌ های‌ گلاس‌ طرح چوب

    این نوع از کابینت ها به صورت گلاس چوبی هستند و در طیف های رنگی متنوع روشن تا تیره عرضه می شوند. کابینت های گلاس چوبی، ظاهری مدرن و در مقابل، گرم به محیط آشپزخانه شما می بخشد.

    این مدل کابینت هماهنگی زیادی با انواع طراحی دکوراسیون دارد و به راحتی می توانید با دکوراسیون منزل خود آن را هماهنگ کنید. طرح چوب به زیبایی هرچه تمام تر، خطوط و نقش و نگار های چوب را نمایش می دهد و در عین سادگی، زیبایی طبیعی به محیط آشپزخانه شما می بخشد.

    تصویر کابینت های گلاس با ترکیب چوب
    کابینت های گلاس، مناسب اشپزخانه های مدرن و امروزی
    تصویر کابینت های گلاس طرحدار با پیشخوان چوبی
    کابینت های گلاس طرحدار مناسب آشپزخانه های لاکچری
    تصویر کابینت های گلاس طرحدار ترکیب سفید با طرح چوب
    کابینت های گلاس دو رنگ طرحدار

    کابینت های گلاس طرح سنگ

    نقش و نگار های زیبای سنگ را به راحتی می توانید در این مدل از کابینت مشاهده کنید. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به طرح سنگ در دیزاین دکوراسیون منزل علاقه مندید، این مدل از کابینت می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

    کابینت‌ های‌ گلاس‌ طرح سنگ، از به روز ترین مدل های کابینت های گلاس طرحدار محسوب می شود. در این طرح، با توجه به براق بودن سطح های-گلاس، طرح سنگ جلوه زیبایی به کابینت می بخشد.

    تصویر کابینت‌ های‌ گلاس‌ طرح سنگ
    جدیدترین مدل کابینت های گلاس طرحدار 2023
    تصویر کابینت های گلاس با پیشخوان سنگی
    محبوب ترین کابینت های گلاس طرحدار

    کابینت های گلاس فلزی

    کابینت های گلاس فلزی نیز در انواع رنگ های متنوع به بازار عرضه می شود. این طرح، براقیت فلز را به زیبایی هرچه تمام تر به نمایش می گذارد و در رنگ های بژ و نقره ای، طرفداران بیشتری دارد.

    تصویر کابینت های گلاس با طرح فلز
    پر فروش ترین کابینت های گلاس طرحدار
    تصویر کابینت‌ های‌ گلاس‌ فلزی
    زیباترین مدل کابینت های گلاس برای آشپزخانه

    کابینت های گلاس طرح دار

    بسیاری از افراد علاقه زیادی به نقش و نگارهای طرح دار روی کابینت دارند. این نمونه از کابینت ها با طرحی از گل، خطوط درهم و یا نقشی از آسمان موجود هستند. این سبک نیز طرفداران مخصوص به خود را داشته و امروزه بسیار ترند و محبوب شده است.

    کابینت های گلاس با طرح گل
    کابینت های گلاس رنگی طرحدار
    کابینت های گلاس با رنگ پاستیلی
    جلوه زیبای آشپزخانه با کابینت‌ های‌ گلاس‌ طرحدار‌

    ظاهر و جلوه زیبای کابینت های گلاس طرحدار

    بی شک یکی از دلایل محبوبیت کابینت های-گلاس در سال های اخیر، زیبایی و براقیت آن است که جلوه زیبایی به محیط می بخشد. یکی از مزیت های کابینت های گلاس، براقیت آن است که موجب بزرگ نشان دادن محیط آشپزخانه می شود.

    ظاهر زیبای های گلاس، فضای آشپزخانه را بازتر و روشن تر کرده و علاوه بر جنبه زیبایی، بسیار کاربردی نیز می باشد. کابینت های گلاس را باید با توجه به سبک کلی آشپزخانه انتخاب کرد. به طور مثال، این مدل بیشتر برای سبک مدرن و مینیمال مناسب بوده و در سبک روستایی جلوه زیبایی ندارد.

    رنگ های متنوع کابینت یکی از دلایل زیبایی آن محسوب می شود. شما می توانید از هر طرح و رنگ متناسب با سبک کلی آشپزخانه و دکوراسیون داخلی خود بهره ببرید.

    با کمی خلاقیت و بهره بردن از نورپردازی های مخفی، می توان ظاهر زیبای این مدل از کابینت را دو چندان کرد. همچنین با افزودن سنگ طبیعی به عنوان پیشخوان، می توان فضای زیبا و دلنشینی به محیط آشپزخانه بخشید.

    تصویر کابینت های گلاس با رنگ آبی ملایم
    پر طرفدارترین رنگ های کابینت های گلاس
    تصویر کابینت های گلاس نارنجی
    کابینت های گلاس، کابینت هایی با سبک مدرن
    تصویر کابینت های گلاس دو رنگ
    کابینت های گلاس طرحدار دو رنگ مناسب خاص پسندان
    تصویر کابینت‌ های‌ گلاس‌ قرمز
    انواع کابینت‌ های‌ گلاس‌ جدید، شیک و پرطرفدار
    تصویر کابینت های گلاس آبی
    خرید و سفارش کابینت‌ های‌ گلاس‌ طرحدار‌ از مجموعه دیاکو دیزاین

    نتیجه گیری

    اگر به فکر تغییر دکوراسیون منزل و تعویض کابینت های قدیمی خود هستید، انتخاب کابینت های گلاس یک گزینه عالی به شمار می رود. کابینت هایی با سبک مدرن، امروزه طرفداران زیادی دارند و اکثر افراد، این سبک را به طرح و مدل های دیگر ترجیح می دهند. ظاهر زیبا در کنار کاربردی بودن، بسیار حائز اهمیت است که افراد را تشویق به انتخاب می کند.

    تمیز کردن و نگهداری از کابینت های گلاس بسیار آسان و راحت بوده و یکی از مزیت های اصلی محبوبیت آن به شمار می رود. علاوه بر مزیت های نام برده، جنس و کیفیت متریال به کار رفته از موارد مهمی به شما می رود که هنگام خرید باید به آن دقت ویژه داشته باشید.

    دیاکو دیزاین ارائه دهنده انواع سبک کابینت با طرح و مدل های متنوع است. شما می توانید  با خیالی راحت، طراحی کابینت آشپزخانه خود را به این مجموعه بسپارید و  با مشاوران ما جهت مشاوره خرید، ارتباط برقرار کنید.

     

    منبع: new design kitchensgerman kitchens

    دیاکو دیزاین

    سوالات متداول

    چرا کابینت‌های گلاس طرحدار مورد توجه آشپزخانه‌ها قرار می‌گیرند؟

    کابینت‌های گلاس طرحدار به علت براقیت و شفافیت سطح‌های آنها، ظاهر مدرن و زیبایی به آشپزخانه می‌بخشند. این نوع کابینت‌ها دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی هستند و به آسانی با دکوراسیون داخلی آشپزخانه هماهنگ می‌شوند. همچنین، براقیت و برخورداری از رنگ‌های زیبا از ویژگی‌های مهم آنها می‌باشد.

    چه ویژگی‌ها و طرح‌های متفاوتی در کابینت‌های گلاس طرحدار وجود دارد؟

    کابینت‌های گلاس طرحدار دارای ویژگی‌ها و طرح‌های متنوعی هستند. برخی از مدل‌ها شامل گلاس چوبی با طرح چوب، کابینت‌های گلاس طرح سنگ با جلوه‌ی سنگ، کابینت‌های گلاس فلزی با براقیت فلز، و کابینت‌های گلاس طرح دار با نقش‌های متنوع مانند نقش‌های گل و نقش‌های آبستره می‌باشند. این تنوع در ویژگی‌ها و طرح‌ها به افراد انتخاب‌های گسترده‌تری برای دکوراسیون آشپزخانه‌شان می‌دهد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *